Technik/technička BOZP, ekologie
Co Vás čeká:
Pracovní náplní je především administrativní podpora a spolupráce s vedoucím oddělení BOZP a environmentu, ale i samostatné vedení svěřených agend. Jde tedy například o tyto činnosti:
BOZP:
- řešení pracovních úrazů (PÚ), zpracování statistických přehledů z oblasti pracovních úrazů, archivace PÚ,
- sledování a administrace zákonných lhůt a termínů v oblasti BOZP,
- organizace prověrek BOZP, kontrola pracovišť,
- příprava školení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,
- práce v interních softwarových systémech společnosti,
- podpora vedoucích pracovníků v oblasti BOZP, poradenství, konzultace, pomoc s dokumentací BOZP,
- další odborné činnosti: zajišťování agendy v oblasti BOZP – administrace systému hodnocení rizik, příprava dokumentace pro externí dodavatele (předání pracoviště), spolupráce s PLS.
Environment:
- spolupráce při vedení a zajištění environmentální oblasti (zajišťování administrativy a komunikace),
- pomoc s přípravou podkladů pro hlášení do ISPOP,
- vyhotovování hlášení pro ČSÚ,
- zpracovávání interní dokumentace a hlídání termínů a lhůt v environmentální oblasti,
- kontrola fakturace za odpady,
- kontrola pracovišť s ohledem na plnění environmentálních požadavků legislativy.
Co u kandidátů/kandidátek hledáme a oceňujeme:
- SŠ vzdělání – ideálně technického směru nebo se zaměřením na BOZP, PO, hygienu práce, ekologii apod.,
- uvítáme zkušenosti na obdobné pozici,
- osvědčení OZO v oblasti BOZP dle zák. č. 309/2006 Sb. (je výhodou),
- osvědčení OZO v oblasti PO dle zákona č. 133/1985 Sb. (je výhodou),
- dobrá znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, Outlook...),
- dobré komunikační schopnosti,
- řidičský průkaz skupiny B,
- samostatnost, pečlivost a férový přístup k práci i lidem.
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a zodpovědnou práci v hlavním pracovním poměru,
- zázemí stabilní české společnosti se 120letou tradicí,
- potřebná zaškolení v řešené problematice,
- možnost profesního i kariérního růstu,
- flexibilní pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvek až 12 000 korun ročně do cafeterie,
- další zaměstnanecké benefity (závodní stravování, služební telefon s možností soukromého užívání, možnost nákupu výrobků Madety za výhodné ceny, zaměstnanecký program zvýhodněných mobilní tarifů apod.).
Mám zájem
Máte dotaz či námět? K nezávaznému kontaktu stačí pouze jeden krok – vyplnit následující formulář: