Personalista/ka
Koho hledáme:
Máte zkušenosti s personalistikou a hledáte práci na částečný úvazek v prostředí, kde můžete spojit každodenní HR agendu s aktivním podílem na rozvoji personálních procesů? Pokud Vás to oslovilo, mohli bychom si rozumět.
Do našeho výrobního závodu v Pelhřimově hledáme dalšího člena týmu, který převezme část HR administrativy, podpoří rozvoj personálních procesů, a stane se tak spolehlivým partnerem jak pro zaměstnance, tak pro vedení závodu. Hledáme člověka, který se umí orientovat v personalistice a zároveň chápe, jak důležitá je důvěra, komunikace a schopnost reagovat na potřeby výroby i lidí.
Co Vás tedy čeká:
Klíčové HR procesy a každodenní agenda:
- Podílení se na personální agendě zaměstnanců závodu – smluvní dokumentace, správa dat v systému, pracovně lékařské prohlídky aj.,
- Podílení se na náboru – dělnické, THP i brigádnické pozice (správa systému, organizace výběrových řízení, preselekce, vedení pohovorů),
- Adaptace a rozvoj zaměstnanců – adaptace, hodnotící rozhovory, plánování a organizace školení,
- Zpracování podkladů pro mzdy a vyřizování žádostí zaměstnanců týkající se mezd v rámci zástupu agendy mzdové účetní,
- Podpora manažerů při řešení personálních záležitostí.
Strategické HR úkoly a rozvoj:
- Podílení se na digitalizaci HR procesů a zefektivnění HR administrativy,
- Employer branding – zapojení se do projektů na posílení značky zaměstnavatele.
Co u kandidátů/tek hledáme a oceňujeme:
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického, případně humanitního zaměření,
- Praxi v oblasti personalistiky (výrobní prostředí výhodou),
- Znalost pracovněprávní legislativy a zkušenosti s náborem,
- Komunikativní znalost AJ (B1) je výhodou,
- Schopnost budovat vztahy s lidmi napříč firmou a aktivně navrhovat zlepšení,
- Iniciativní a samostatný přístup, empatii a komunikativnost,
- Výhodou je zkušenost se zaměstnáváním cizinců ze třetích zemí.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zkrácený úvazek na 20 až 30 hodin týdně,
- Zajímavou a smysluplnou práci s prostorem k seberealizaci, uplatnění vlastních nápadů a samostatnosti v rozhodování,
- Mzdu odpovídající Vašim zkušenostem a znalostem,
- Férový přístup a zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí,
- 5 týdnů dovolené,
- Další zaměstnanecké výhody (příspěvek do cafeterie vč. karty MultiSport, závodní stravování, možnost nákupu produktů Madety za výhodné ceny, mobilní telefon s možností soukromého užívání, zvýhodněné zaměstnanecké mobilní tarify atd.).