Operátor/ka call centra - zkrácený úvazek
Co Vás čeká:
- kompletní zpracovávání objednávek – telefonické, písemné, EDI – jejich příjem a zadávání do systému,
- aktivní činnost se současnými i potenciálními zákazníky,
- péče o stávající zákazníky,
- práce s interní databází a evidence dat,
- administrativní činnost související s chodem call centra.
Co u kandidátů/kandidátek hledáme a oceňujeme:
- SOU/SŠ vzdělání,
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel...),
- uvítáme praxi na obdobné pozici,
- proaktivní přístup,
- samostatnost, zodpovědnost, loajalitu.
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní české společnosti se 120letou tradicí,
- samostatnou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr s 30hodinovým týdenním úvazkem (6 hodin/den)
- motivační mzdové ohodnocení,
- měsíční a roční odměny,
- 5 týdnů dovolené, další zaměstnanecké benefity (závodní stravování, možnost nákupu výrobků MADETY za výhodné ceny, zvýhodněné mobilní tarify apod.).
Mám zájem
Máte dotaz či námět? K nezávaznému kontaktu stačí pouze jeden krok – vyplnit následující formulář: